Vrei sa te diferentiezi de restul saloanelor?
Vrei o echipa de succes, care te reprezinta si care sa atraga clienti?
Vrei sa ai clienti fideli, constanti si dispusi sa cheltuie bani la tine în salon?
Inscrie-te in acest curs si hai sa iti eficientizam impreuna strategiile de marketing si modul de motivare a angajatilor. Invata cum sa ai o echipa motivata, pregatita, pasionata si productiva!
Predam un curs de formare echipei tale, iar pe tine te invatam cum sa o educi ca sa fie mereu in top. Astfel atragi, fidelizezi si mentii clientii dispusi sa cheltuie bani la tine in salon!
NOI formam o echipa de elita pentru clienti mereu fericiti.
1. Customer care
De la programarea clientelor la telefon pana la “te astept cu drag data viitoare”
2. Propunere servicii
“De la moft la nevoie”
3. Vanzari servicii
“Noi nu vindem un produs, noi vindem o echipa”
4. Quick services
Efectuarea a 3 quick services care aduc incasari cu pana la 30% in plus la fiecare client
5. Cum imi mentin angajatii motivati
Tehnici eficiente pentru angajati productivi si multumiti
Traininguri si discutii despre cum sa:
Sunt o un om simplu care iubeste viata. Imi plac persoanele care au un scop in viaţă, care se gandesc mai mult la suflet decât la trup, care cred in Creator şi pretuiesc viaţa lor, care sunt optimişti şi înţelepţi.
Pentru orice, avem nevoie de oameni. Fiecare om din viata noastra este important si are rolul sau. Meseria mea, e o pasiune pe care am descoperit-o acum 18 ani tocmai pentru ca imi face placere sa interactionez cu ceilalti intr-un mod in care simt ca contribui la starea lor de bine.
Sunt nascuta in Arad, dar am locuit 28 ani in Italia. Am lucrat in multe saloane din apropierea Veronei, unde am inceput cu primii pasi spre cariera in postura de ucenica, trecand apoi la hairstylist si la arta de colorist.
Am urmat intre timp cursuri de specializare la prestigioasa Academie Jean Louis David de langa Milano unde am invatat totul despre par si relații cu clientii. Pe parcursul carierei am ajuns sa fiu promovata ca Senior Stylist si Manager, post care a adus cu sine responsabilitati mai mari si oportunitatea de a aplica astfel tehnicile care trebuie sa asigure un serviciu adecvat pentru clienți – ținând cont de nevoile acestora. Colegii din echipa mea munceau impreuna pentru a creste, prospera si a aduce profit pentru salon!
Ultimii 2 ani i-am petrecut in Anglia unde am frecventat studii universitare, urmate de cele de educatie financiara. In tot acest timp pe parcursul anilor, am dezvoltat o imagine clara asupra pasiunii mele pentru profesia de hairstylist si tot ceea ce inseamna sa administrezi un salon de infrumusetare. A urmat reintoarcerea in Romania si dupa putin timp, am deschis propriul meu salon in cadrul caruia am predat cursuri despre vanzari, customer care si cursuri tehnice despre servicii de hair-style si hair-colour.
Ma consider o persona deschisa, joviala, curioasa sa cunosc mereu oameni noi, iubitoare de «hair-art», intelegatoare, perfectionista, motiv pentru care consider ca niciodata nu trebuie sa te multumesti cu putin, tocmai din acest motiv am incheiat acum recent cursul «Master Balayage» de unde am deprins alte tehnici si m-am inspirat pentru a creea propriile mele tehnici pe care le-am transformat in traininguri de perfectionare «T-light ».
Standardele de moda si coafura au fost si sunt intr-o continua schimbare, insa armonia si frumusetea interioara sunt eterne, ele resping barierele timpului.
Imi doresc mereu sa las in urma energia buna pe care o primesc din ceea ce fac cu drag si profesionalism!
Vei invata 3 din tehnicile cele mai cunoscute si cautate de” quick services” care adauga o valoare adjunta si personalizata, care fidelizeaza si mai mult clientul si care nu implica mai mult timp de realizare, ci doar mai mult profit la nota de plata. Vei invata tehnici de fidelizare a clientului. Vei invata sa oferi consultanta clientilor, si vei reusi sa satisfaci si cele mai exigente cerinte din parte acestora.
Cand sau daca deja ai propriul salon vei stii cum sa motivezi angajatii ca sa aduca profit cu tehnici bine implementate, crescand venitul salonului cu 20%.
Pregatirea unui coafor stilist in adevaratul sens al cuvantului nu se sfarseste niciodata. Pentru a tine pasul cu tendintele si tehnicile actuale si tot ceea ce este nou in domeniul stylingului profesional, un hairstylist trebuie sa se perfectioneze continuu participand la workshop-uri si seminarii pe tot parcursul carierei.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookieinfo-checkbox-necesar | 11 months | Acest cookie este setat de pluginul GDPR Cookie Consent. Cookie-urile sunt utilizate pentru a stoca consimțământul utilizatorului pentru cookie-urile din categoria „Necesare”. |
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
vizualizat_cookie | 11 months | Cookie-ul este setat de pluginul GDPR Cookie Consent și este utilizat pentru a stoca dacă utilizatorul a consimțit sau nu utilizarea cookie-urilor. Nu stochează date personale. |