CURS: CUM AI GRIJA DE
CLIENTII TAI?

Cum sa conduci un salon de succes


Vrei sa te diferentiezi de restul saloanelor?
Vrei o echipa de succes, care te reprezinta si care sa atraga clienti?
Vrei sa ai clienti fideli, constanti si dispusi sa cheltuie bani la tine în salon?

Inscrie-te in acest curs si hai sa iti eficientizam impreuna strategiile de marketing si modul de motivare a angajatilor. Invata cum sa ai o echipa motivata, pregatita, pasionata si productiva!

Ridica salonul tau la next level


Predam un curs de formare echipei tale, iar pe tine te invatam cum sa o educi ca sa fie mereu in top. Astfel atragi, fidelizezi si mentii clientii dispusi sa cheltuie bani la tine in salon!

NOI formam o echipa de elita pentru clienti mereu fericiti.

Cum functioneaza?

  • In ziua 1 venim la tine in salon ca mystery client. Vom apela la serviciile salonului, timp in care vom observa din postura clientului la ce nivel sunt: customer service, consultatia si calitatea serviciilor.

  • In ziua 2, vom avea o sedinta doar cu angajatii care se vor simti liberi sa vorbeasca despre problemele lor, sa ofere feedback și vor avea parte de un training despre customer care. Oferim modalitati de consultatie de imagine, propunere si vanzari servicii, inclusiv produse styling.

  • Pe langa intalnirea cu angajatii tai, vom avea o intalnire one to one cu tine ca si antreprenor de business unde te ascultam si te indrumam spre motivatia cea mai corecta a angajatilor tai, iti vom oferi oportunitati de promovare puternica, strategii de marketing si manageriat.
     
  • In cea de-a doua parte a zilei 2, vom avea un workshop hands-on unde vom instrui intreaga echipa in a oferi cateva servicii in plus, care vor creste veniturile salonului cu până la 30%.

Ce trateaza acest curs?

1. Customer care
De la programarea clientelor la telefon pana la “te astept cu drag data viitoare”

2. Propunere servicii
“De la moft la nevoie”

3. Vanzari servicii
“Noi nu vindem un produs, noi vindem o echipa”

4. Quick services
Efectuarea a 3 quick services care aduc incasari cu pana la 30% in plus la fiecare client

5. Cum imi mentin angajatii motivati
Tehnici eficiente pentru angajati productivi si multumiti

1. CUSTOMER CARE

  • De la o simpla programare telefonica, la vanzarea de servicii si produse
  • Cum asteptam clientul, cum il intampinam (limbaj verbal si non verbal); cum ne folosim cei 3B: Binevenit, Bineprimit, Binedispus
  • Cum ne luam ramas bun nu inainte de a-l programa pentru data viitoare

2. PROPUNERE SERVICII

  • Intrebari fara semnul intrebarii
  • AAA ATENTIE! (Ascultare, Asimilare, Asociere)
  • 50% propuneri, 50% persuasiune, 0% presiune
  • AAA ATENTIE! BIS
  • Magia celor 5 DA
  • Linistea Financiara
  • Planuri pe termen lung pentru fidelizare

3. VANZARI SERVICII

  • Noi nu vindem, noi educam!
  • Noi nu vindem, ci iti prelungim beneficiile obtinute la salon
  • Noi nu vindem, ci ne vindem
  • Tehnici de persuasiune
  • Procesul intreg a vanzari unui sau a mai multor produse
  • Marketingul se serveste cu lingurita

4. Quick services

  • Ce este Q.S.
  • Cum se propune Q.S.
  • Cum se efectueza Q.S.
  • Cand se face Q.S.
  • De ce este esential sa ai Q.S. In salon
  • Ce profit avem cand efectuam Q.S.
Coafor in Arad

5. Cum imi mentin angajatii motivati

Traininguri si discutii despre cum sa:

  • Aiba grija de client
  • Propuna servicii
  • Vanda produse
  • Mentina nivelul incasarilor mereu in crestere

CUM AM GRIJA DE CLIENTII MEI

CINE SUNT EU?

Sunt o un om simplu care iubeste viata. Imi plac persoanele care au un scop in viaţă, care se gandesc mai mult la suflet decât la trup, care cred in Creator şi pretuiesc viaţa lor, care sunt optimişti şi înţelepţi.

Pentru orice, avem nevoie de oameni. Fiecare om din viata noastra este important si are rolul sau. Meseria mea, e o pasiune pe care am descoperit-o acum 18 ani tocmai pentru ca imi face placere sa interactionez cu ceilalti intr-un mod in care simt ca contribui la starea lor de bine.

Sunt nascuta in Arad, dar am locuit 28 ani in Italia. Am lucrat in multe saloane din apropierea Veronei, unde am inceput cu primii pasi spre cariera in postura de ucenica, trecand apoi la hairstylist si la arta de colorist.

 Am urmat intre timp cursuri de specializare la prestigioasa Academie Jean Louis David de langa Milano unde am invatat totul despre par si relații cu clientii. Pe parcursul carierei am ajuns sa fiu promovata ca Senior Stylist si Manager, post care a adus cu sine responsabilitati mai mari si oportunitatea de a aplica astfel tehnicile care trebuie sa asigure un serviciu adecvat pentru clienți – ținând cont de nevoile acestora. Colegii din echipa mea munceau  impreuna pentru a creste, prospera si a aduce profit pentru salon!

Ultimii 2 ani i-am petrecut in Anglia unde am frecventat studii universitare, urmate de cele de educatie financiara. In tot acest timp pe parcursul anilor, am dezvoltat o imagine clara asupra pasiunii mele pentru profesia de hairstylist si tot ceea ce inseamna sa administrezi un salon de infrumusetare. A urmat reintoarcerea in Romania si dupa putin timp, am deschis propriul meu salon in cadrul caruia am predat cursuri despre vanzari, customer care si cursuri tehnice despre servicii de hair-style si hair-colour.

Ma consider o persona deschisa, joviala, curioasa sa cunosc mereu oameni noi, iubitoare de «hair-art», intelegatoare, perfectionista, motiv pentru care consider ca niciodata nu trebuie sa te multumesti cu putin, tocmai din acest motiv am incheiat acum recent cursul «Master Balayage» de unde am deprins alte tehnici si m-am inspirat pentru a creea propriile mele tehnici pe care le-am transformat in traininguri de perfectionare «T-light ».

Standardele de moda si coafura au fost si sunt intr-o continua schimbare, insa armonia si frumusetea interioara sunt eterne, ele resping barierele timpului.

 Imi doresc mereu sa las in urma energia buna pe care o primesc din ceea ce fac cu drag si profesionalism!

Despre

Ce beneficii ai in urma acestui curs

  • Iti vei dezvolta abilititatile personale, nu doar profesionale, iti vei creste stima de sine si increderea in propriile cunostinte.
  • Inveti detalii despre asigurarea calitatii serviciilor, despre igienizarea si organizarea locului de munca.
  • Vei stii cum sa iti:
    1. Indemni clientii sa isi intretina stilul propus de tine, invatandu-i tehnici de spalat si coafat si mentionand ca  pielea scalpului  are nevoie de exercitii utile ca sa-si mentina tonicitatea musculara in urma masajului primit, CRESCAND ASA INCASARILE.
    2. Motivezi clientii sa vina tot mai des la salon, CRESCAND ASA INCASARILE
    3. Iti atragi clienti noi prin recomandarile vechilor clienti, CRESCAND ASA INCASARILE
    4. Propui clientilor produsele perfecte si adecvate pentru ingrijirea parului lor, CRESCAND ASA INCASARILE

Vei invata 3 din tehnicile cele mai cunoscute si cautate de” quick services” care adauga o valoare adjunta si personalizata, care fidelizeaza si mai mult clientul si care nu implica mai mult timp de realizare, ci doar mai mult profit la nota de plata. Vei invata tehnici de fidelizare a clientului. Vei invata sa oferi consultanta clientilor, si vei reusi sa satisfaci si  cele mai exigente cerinte din parte acestora. 

Cand sau daca deja ai propriul salon vei stii cum sa motivezi angajatii ca sa aduca profit cu tehnici bine implementate, crescand venitul salonului cu 20%.

Pregatirea unui coafor stilist in adevaratul sens al cuvantului nu se sfarseste niciodata. Pentru a tine pasul cu tendintele si tehnicile actuale si tot ceea ce este nou in domeniul stylingului profesional, un hairstylist trebuie sa se perfectioneze continuu participand la workshop-uri si seminarii pe tot parcursul carierei.

"Cursul asta este minunat! Cristina este cu adevarat o profesionista si stapaneste foarte bine ce preda. Datorita ei sunt astazi un hairstylist mai bun"
Loredana Rosu
Hairstylist
“Inainte sa merg la cursul David Cristina nici nu stiam ce inseamna balayage. Acum asta este serviciul cel mai cerut de catre clientele mele si sunt mega incantate de rezultate"
Ioana Morar
Hairstylist

CUM AM GRIJA DE CLIENTII MEI

Mă poți găsi și aici: